Vorshlag 468x60 Banner
PrevPrev Go to previous topic
NextNext Go to next topic
Last Post 10 Mar 2010 01:55 PM by  Bullitt2954
Video Thread
 10 Replies
Sort:
You are not authorized to post a reply.
Author Messages
Ron M
New Member
New Member
Posts:76


--
08 Mar 2010 10:50 AM

    Post up you're good video's

    Here's me in Chris Millers CP Mustang at 2009 Nationals

    http://www.youtube.com/watch?v=22TyJjdtLHs

    mholzi@aol.com
    Advanced Member
    Advanced Member
    Posts:524


    --
    08 Mar 2010 07:44 PM

    Here's mine from Nationals. Sucked day one, much better day two.

    http://www.youtube.com/watch?v=DWn8c_eAygY

    mholzi@aol.com
    Advanced Member
    Advanced Member
    Posts:524


    --
    08 Mar 2010 07:50 PM

    My favorite video from Mama Sam Challenge. My first time beating Aaron and my first pax win.

    http://www.youtube.com/watch?v=85X599aySXE

    Ron M
    New Member
    New Member
    Posts:76


    --
    09 Mar 2010 06:51 AM
    By the sound of things, you might have to go against Aaron again in STX this year at nationals
    Bullitt2954
    Advanced Member
    Advanced Member
    Posts:673


    --
    09 Mar 2010 11:36 AM
    Ron M wrote:

    Post up you're good video's

    Here's me in Chris Millers CP Mustang at 2009 Nationals

    http://www.youtube.com/watch?v=22TyJjdtLHs

    Here's you at Lincoln @ the MiDiv Final in Carl's Bullitt: http://www.youtube.com/watch?v=fYDbkUJUy80

    HAHA! Betcha thought I'd forgotten it, eh? Well, I had............... [:$]

    Kirk
    New Member
    New Member
    Posts:50


    --
    09 Mar 2010 08:35 PM

    Another one of my favs of Ron: http://www.youtube.com/watch?v=Bkeq...k&NR=1

    Dude, you're pretty popular!

    Bullitt2954 wrote:

    Here's you at Lincoln @ the MiDiv Final in Carl's Bullitt: http://www.youtube.com/watch?v=fYDbkUJUy80

    HAHA! Betcha thought I'd forgotten it, eh? Well, I had............... [:$]

    That's a cool video Scott... Makes me wish I could have gotten the car to Nationals [:'(]

    fordfocusguy
    New Member
    New Member
    Posts:


    --
    09 Mar 2010 10:28 PM
    HEY EVERYONE!!!! REMEMBER ME? I won't be joining yall, but I hope to see you all at nats next fall, possibly in a mini eating Focus, yeah, all you doubters, it's going to happen.
    Bullitt2954
    Advanced Member
    Advanced Member
    Posts:673


    --
    09 Mar 2010 11:56 PM
    Kirk wrote:

    Another one of my favs of Ron: http://www.youtube.com/watch?v=Bkeq...k&NR=1

    Dude, you're pretty popular!

    Bullitt2954 wrote:

    Here's you at Lincoln @ the MiDiv Final in Carl's Bullitt: http://www.youtube.com/watch?v=fYDbkUJUy80

    HAHA! Betcha thought I'd forgotten it, eh? Well, I had............... [:$]

    That's a cool video Scott... Makes me wish I could have gotten the car to Nationals [:'(]

    I just watched it again - I have no idea WTF happened at the end - I think your B got shipped to England and converted to Righthand-Drive or something.

    ('cuz the camera was sideways, I had to "process" the video a bit to get it right-way up, something goofed it seems - Carl or Ron, if you want the Original vid, I've got it - but you have to turn the monitor 90-degrees to the right to watch it........[:O])

    Ron M
    New Member
    New Member
    Posts:76


    --
    10 Mar 2010 10:54 AM

    Thanks for the vid Scott, I totally forgot about it. That run was the fastest time on Sunday in FS. Not trying to brag or anything [H]

    Carl, is that vid really necessary? lol

    Ron M
    New Member
    New Member
    Posts:76


    --
    10 Mar 2010 10:57 AM

    fordfocusguy wrote:
    HEY EVERYONE!!!! REMEMBER ME? I won't be joining yall, but I hope to see you all at nats next fall, possibly in a mini eating Focus, yeah, all you doubters, it's going to happen.

    I remember you. You're the guy who stole my air mattresses and keeps "forgetting" to send them to me. If anyone see's fordfocusguy, please "remind" him to give me my stuff back! [;)]

    Bullitt2954
    Advanced Member
    Advanced Member
    Posts:673


    --
    10 Mar 2010 01:55 PM
    Ron M wrote:

    fordfocusguy wrote:
    HEY EVERYONE!!!! REMEMBER ME? I won't be joining yall, but I hope to see you all at nats next fall, possibly in a mini eating Focus, yeah, all you doubters, it's going to happen.

    I remember you. You're the guy who stole my air mattresses and keeps "forgetting" to send them to me. If anyone see's fordfocusguy, please "remind" him to give me my stuff back! [;)]

    You sure you want it back after all this time/usage?

    You are not authorized to post a reply.


    Woodhouse Motorsports
    SPS 88x31 Button G-Loc Button
    Vorshlag 88x31 Button Leroy Engineering Micro Button
    Sunoco 88x31 Button

    Advertise on SCCAForums.com and reach thousands of visitors per day!

    SafeRacer FREE SHIPPING over $99

    Shop for Pirelli tires at Tire Rack. blank



    Sunoco Bottom 468x60 Banner